CAE

Plataforma web per a la Coordinació d’Activitats Empresarials

Des d’Ibersys hem creat una aliança sòlida amb ieDOCe i posem a la seva disposició aquesta plataforma per proporcionar una solució als problemes que sorgeixen i tenir tota la documentació en regla dins dels seus centres de treball.

Icono Ibersys
Plataforma web

ieDOCe

ieDOCe és una plataforma web que permet gestionar els requisits i la documentació vinculada que han de complir les diferents empreses concurrents en un centre de treball en l’àmbit de la CAE.

Icono Ibersys

Característiques

Aquesta eina està destinada a totes les entitats que necessiten una eina per agilitzar tota la burocràcia relacionada amb la CAU. Així mateix, permet a les empreses concurrents (contractes, subcontractes, etc.) disposar d’una plataforma en què aportar la documentació o consultar informació.

  • Definició dels diferents requisits que han de complir les empreses concurrents en funció del rol que tinguin en un determinat projecte o activitat.
  • També es poden definir els requisits dels treballadors, equips o vehicles en funció de les tasques que duen a terme.
  • Definició d’empreses (principal, contractes, subcontractes, etc.) i els seus diferents centres de treball.
  • Definició dels recursos de l’empresa: treballadors, equips de treball i vehicles. Així com la seva vinculació a un determinat projecte o activitat.
  • Càrrega de les empreses concurrents (contractes, subcontractes, etc.) de la documentació exigible.
  • Importació de dades des de fulls d’Excel.
  • Validació o rebuig de la documentació a càrrec dels gestors. Agenda de les incidències esdevingudes en un determinat període.
  • Consulta de formularis o models tipus que l’empresa vol posar a disposició de les contractes.
  • Consulta de la contracta de la documentació exigible a l’empresa principal.
  • Càrrega d’altres tipus de documents exigibles: fitxes de seguretat de productes, fitxes tècniques d’EPI, etc.
  • Emissió de targetes d’accessos amb identificació del treballador i el compliment dels requisits.
    • Consulta del compliment dels requisits d’accés mitjançant codi de barres i històric d’autorització o denegació d’accés.
    • Sistema de gestió automatitzat pel que periòdicament s’envien alertes a les empreses reclamant la documentació pendent, la caducada o la rebutjada.
    • Parametrització de la freqüència de les alertes.
    • El sistema d’avisos també informa de la documentació de l’empresa principal que la contracta encara no ha descarregat.
    • Multi-idioma.
    • Configuració de l’accés a les diferents opcions en funció del rol de l’usuari.

Aplicació amb tecnologia web de manera que s’hi pugui accedir només amb un navegador web i validar correctament.

  • Entorn de treball molt senzill i àgil.
  • Pagament per ús (SaaS). No cal invertir en aplicacions o servidors. El servei inclou tot el necessari per a l’ús de la plataforma.
  • Compliment la Llei orgànica de protecció de dades (LOPD).
  • Tarifes en funció de les necessitats del client.
  • Serveis de suport tècnic des del nostre “Call Center”, per a control de la documentació i seguiment de les subcontractes.
Icono Ibersys

Sol·licita informació ara

Informació bàsica sobre protecció de dades:

Als efectes del Reglament (UE) General de Protecció de Dades 679/2016 i Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de Dades i Garantia dels Drets Digitals.
Responsable: Ibersys Seguridad y Salud S.L.U.
Finalitats: Gestionar la vostra sol·licitud d'informació i/o contacte.
Legitimació: Consentiment de linteressat.
Destinataris: No se cediran dades a tercers, excepte obligació legal.
Drets: Teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional.
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades aquí.

He llegit i accepto la Política de privadesa